torsdag 14 maj 2009

Kärleken är nu fullständig

Länge har jag trott att jag visste vad perfekt kärlek är? Jag trodde jag hade upplevt den för länge sedan och till och med mer än en gång, men, men, men................det finns en högre dimension - ett övernaturligt, naturligt tillstånd. Rosa moln finns! Här råder inga frågor eller tvivel. Allt är glasklart, det känns som om pusselbitarna fallit på plats, ett lugn infinner sig.
Man brukar tala om tvillingsjäl - jag är enäggstvilling och vet vad det är - men det här är något ännu mer. Som när två förenas i tanken och själen - man andas bäst i varandaras närhet. Livet känns fulländat, perfekt och helt jävla underbart fantastiskt. Min tvillingsjäl - du vet att jag vill andas dig för.....alltid....och alltid....for ever. Din tvilling.

hadetgöttvänner

Inga kommentarer: