torsdag 17 juni 2010

Jag fortsätter att läsa av

Intuition är en förbannelse! Min mage säger en sak och min hjärna försöker nyktert övertyga en annan. Faan jag blir alldeles matt.
Någon i min närhet gör något jag inte kan rå över och som jag inte kan stoppa. Vad händer? Jo jag känner att det är något galet så klart, lika klart som det är när solen skiner.
Om jag bara visste vad som hänt och hur så jag kan stänga igen, backa och skydda mig mot denna outhärdliga malande magvärk som sätter åt mig i mellangärdet. Att känna sig nedstämd och säker på att något har gått fel är för man bara vet! Man står på osäker mark. Det gungar under fötterna. Himlen svajar och jag förlorar fotfästet, igen......det är en förbannelse.

Giv mig styrka. Jag vill inte dela med mig eller delas med någon. Jag behöver trygghet, jag behöver värme och jag behöver VETA att jag får det utan prut!

kramarefterettalldelesförlångtuppehållgovänner!

Inga kommentarer: